Ogłoszenie o nabór na stanowisko KSIĘGOWEJ
Błaszki ,23.11.2011
Załącznik Nr 3
do Regulaminu Naboru
DYREKTOR ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W BŁASZKACH
ogłasza nabór na stanowisko
KSIĘGOWEJ
w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę
O ww. stanowisko mogą/nie mogą* ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
1. Wymagania niezbędne :
1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 Ustawy z 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych.
2) Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne o profilu rachunkowość lub ekonomia.
3) Minimum 2 letni staż pracy w księgowości.
4) Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych.
5) Biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość programów płacowych i rozliczeń ZUS.
6) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
7) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym wyżej stanowisku.
8) Kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
9) Nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość ustawy o finansach publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych,o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracownikach samorządowych.
2) Umiejętność prowadzenia księgowości komputerowej i obsługi komputera - programy Office, OpenOffice.
3) Znajomość zasad klasyfikacji wydatków budżetowych.
4) Znajomość obsługi urządzeń biurowych.
5) Umiejętność pracy w warunkach okresowego spiętrzenia zadań.
6) Umiejętność pracy w zespole.
7) Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
8) Umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy.
9) Odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Przyjmowanie, sprawdzanie rachunków i faktur.
2) Sporządzanie przelewów.
3) Sporządzanie list płac pracowników.
4) Obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i innych.
5) Wystawianie PIT-u 11 i 40, zaświadczeń z zakresu zatrudnienia i płac.
6) Prowadzenie dziennika korespondencji, księgi nadawczej i podawczej.
7) Ewidencjonowanie kosztów na budynkach ADM.
8) Rozliczenia z ZUS , podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.
9) Sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia i płac.
10) Prowadzenie ewidencji biletów opłaty targowej i nadzór nad ich rozliczeniem.
11) Prowadzenie rozrachunków z odbiorcami usług.
12) Przestrzeganie czasu pracy, regulaminu pracy, przepisów bhp.
13) Wykonywanie dodatkowej pracy zleconej przez przełożonych.
4. Wymagane dokumenty:
1) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) list motywacyjny,
3) CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
4) kserokopie świadectwa ukończenia szkoły lub dyplomu ukończenia uczelni(poświadczone za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie świadectw pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem),
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone za zgodność z oryginałem),
7) kserokopie dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego (poświadczone za zgodność z oryginałem) - dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
8) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do nie wykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
11) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.)"
"Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.)"
5. Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w :
Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach
ul. Plac Niepodległości 13B
98-235 Błaszki
do dnia .......15.12.2011 r. .............. do godz..1300.......................w zamkniętej kopercie z dopiskiem : "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze księgowej"
UWAGA! W przypadku wysłania dokumentów pocztą, decyduje data ich wpływu do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach.
Oferty zawierające dokumenty wskazane w ogłoszeniu, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu do składania dokumentów określonych w ogłoszeniu.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach.
Z Regulaminem naboru można zapoznać się w siedzibie Zakładu |Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach
* - niepotrzebne skreślić.
DYREKTOR
mgr inż. Kazimierz Błaszczyk
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|