![Plik pdf](https://bip.zgkim.blaszki.pl/bip-theme/images/file_system/small/pdf.png)
![Plik pdf](https://bip.zgkim.blaszki.pl/bip-theme/images/file_system/small/pdf.png)
![Plik pdf](https://bip.zgkim.blaszki.pl/bip-theme/images/file_system/small/pdf.png)
![Plik pdf](https://bip.zgkim.blaszki.pl/bip-theme/images/file_system/small/pdf.png)
![Plik pdf](https://bip.zgkim.blaszki.pl/bip-theme/images/file_system/small/pdf.png)
![Plik pdf](https://bip.zgkim.blaszki.pl/bip-theme/images/file_system/small/pdf.png)
![Plik pdf](https://bip.zgkim.blaszki.pl/bip-theme/images/file_system/small/pdf.png)
![Plik pdf](https://bip.zgkim.blaszki.pl/bip-theme/images/file_system/small/pdf.png)
![Plik pdf](https://bip.zgkim.blaszki.pl/bip-theme/images/file_system/small/pdf.png)
![Plik pdf](https://bip.zgkim.blaszki.pl/bip-theme/images/file_system/small/pdf.png)
Błaszki: PRZEBUDOWA WĘGLOWEJ KOTŁOWNI GRZEWCZEJ POLEGAJĄCA NA BUDOWIE WĘZŁA CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ -W BŁASZKACH PRZY ULICY SPORTOWEJ
Numer ogłoszenia: 376132 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach , Plac Niepodległości 13 B, 98-235 Błaszki, woj. łódzkie, tel. 043 829 22 41, faks 043 829 22 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA WĘGLOWEJ KOTŁOWNI GRZEWCZEJ POLEGAJĄCA POLEGAJĄCA NA BUDOWIE WĘZŁA CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ -W BŁASZKACH PRZY ULICY SPORTOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy węglowej kotłowni grzewczej w Blaszkach przy ulicy Sportowej polegającej na budowie węzła przygotowania ciepłej wody użytkowej - w szczególności: a) wymianę istniejących rozdzielaczy, b) wymianę pomp obiegowych c.o., c) budowa węzła ciepłej wody użytkowej, d) montaż automatyki sterującej pogodowo pracą instalacji c.o., e) remont pomieszczenia pompowni, f) montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej dla węzła cieplnego. Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia określony jest w następujących załącznikach do SIWZ, tj. projekt budowlany , przedmiary robót , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) kosztorys ofertowy opracowany zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej, 2) stawkę roboczogodziny, narzuty procentowe, które zostały przyjęte do wyceny robót, 3) zestawienie M- materiałów, S - sprzętu wraz z ich cenami jednostkowymi,- mogą zostać zawarte w kosztorysie ofertowym 4) w przypadku Wykonawców będących osobą fizyczną, w celu umożliwienia Zamawiającemu identyfikacji danych Wykonawcy, zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w ofercie w tym celu pisemne ( w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie ) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczność wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych przedmiarem robót oraz robót dodatkowych , w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w paragrafie ust.1, 2) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w paragrafie 1 ust.1 . Roboty takie w dalszej części umowy nazwane są robotami zaniechanymi, 3) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności : a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualnych rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4) Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów, 5) Zmiany, o których mowa są skuteczne, o ile zostaną zatwierdzone przez Zamawiającego, 6) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, skutkujących niemożnością dotrzymania określonegoterminu wykonania i odbioru robót , termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, 7) Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadkach urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zgkim.blaszki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 98-235 Błaszki , Plac Niepodległości 13 b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 10:45, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 98-235 Błaszki , Plac Niepodległości 13 b.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|
Ta strona używa cookies. Kliknij i dowiedz się więcej.
Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z ustawieniami przeglądarki.